Saturday, April 3, 2010

Enough is Enough....

Aku dah Penat...

Cukuplah setakat hari ini...
Enough is Enough....
selamat tinggal seseorang....kau buat aku penat...
penat melayan tanda tanya yang tak berpenghujung.
Tali yang sama-sama kita tarik selama hari ini dah sampai tarikh luputnya.
Aku noktahkan segalanya disini...dah tak berdaya untuk aku pertahankan
apa yang aku percaya selama hari ini.....

Kecewa??? Bukan itu yang melanda jiwaku....
Hanya aliran pasrah yang mula memenuhi segenap ruang hatiku...

Bukan aku menyalahkan dirimu....Tapi kau tahu apa yang harus kau tahu...
Menyalahkan diriku sendiri...??? Mungkin itu yang sedang aku lakukan waktu ini...
Biarlah....kerana pengorbanan sudah lama jadi milikku...
Penantian sudah berakhir......Tanda tanya itu sudah ku padam...
Tidak perlu lagi jawapan itu...kerana sudah hampir tiada maknanya lagi semua itu...

Membencimu....??? jauh sekali...dan juga bukan sifat rutinku membenci seseorang....
semua ini adalah sesuatu yang perlu aku patuhi...perlu aku redhai....
Selamat Tinggal....Tiada lagi dikau....dan tiada lagi rasa itu menjadi milikmu...
Biarlah rasa itu ku berikan pada "pemilik" yang layak....
kerana dia....mengenali...siapa aku....
Terima kasih kerana itu.....

Moralnya disini.... suka pada yang suka kita sahaja.....
Tak payahlah nak main tarik2 tali ni.....penat....

No comments:

Post a Comment