Tuesday, February 9, 2010

Peristiwa Signboard Felda Wilayah Mempaga

Semalam pepagi lagi aku ngan sham dah bertolak dari
daerah Bera menuju ke Destinasi yg dituju

iaitu Felda Wilayah Mempaga dengan lori yg sarat dengan muatan kepingan2 signboard yg bakal dipasang disana nanti..... Tapi sebelum tu kat bawah ni tak der gambar aku..sebab aku yg jadi jurufotonya ok... Tengok gambar macam senang jer...tapi kami pasang ni dari pagi sampai malam pukul 8 lebih baru siap....poco,budin,hafiz ngan john pun ada..tapi diorang naik keretalah...

Masa lalu kat persimpangan bulatan nak masuk ke
temerloh aku nampak lori ni...
terbalik da......kesian .....sham cakap lori bawa ubi keledek....
tapi aku tak perasan sebab sibuk ambik gambar.....



Sampai sana singgah minum pagi...
walaupun sebenarnya baru minum
dan sarapan kat gerai kakak sham di Durian Tawar.
Bos aku abang jamal dah
sedia menanti dengan isterinya kat situ.

Kebetulan rumah keluarga mentuanya
memang kat Felda Mempaga tu....





Habis makan kami terus menuju puncak.....
Gemilang bersama...memasang Signboard...
Ditempat ini......



Yang penting poco siap pose maut
kat bawah pohon palma kat dalam office Felda tu....



Langkah pertama...kepingan dicantumkan
secara "kasar" untuk setting tapak....



Lepas tu naikkan satu persatu.....

Kemudian.....jangan terkejut...kami berehat dahulu di kebun Dragon Fruit
korang jangan tak tau dalam kawasan office ni....macam2 pokok ada...
kobis ada, cili ada, pegaga ada, dragon fruit ada....
Temanya kali ini adalah....
Office ku Ladang ku jua,.....


Ini Duta Dragon Fruit Kita...Mr Sham....


Dah nampak semakin cantik susunannya,....


terennnnnnnn dah nak siap.....yang kat atas tangga tu...
my Boss lah kan.....
Bersungguh-sungguh tu.....


Gambar siap sepenuhnya tak sempat nak tangkap pasal dah gelap...
hujan pulak tu...
Nampak senang kan....tapi membuatnya.....
huhhhhhh..... "agak payah jugalah kan".

ok lah bye-bye...
nak gi kerja dah ni.....

No comments:

Post a Comment