Wednesday, August 11, 2010

Puasa Kat Pahang..Berbuka Kat N.sembilan

Salam.....
'Cehhhhhh cakap nak update lepas bulan 9 kan...
tetiba baru 11 ogos....terus ada citer nak share kan....
alkisahnya tak der lah menarik mana pun.....
ok start from the begining.....
pepagi lagi aku dah tercangak kat umah tunggu member
aku awie....kitaorang nak gi JPJ....untuk urusan
penukaran lesen P aku kepada lelsen kekal...ha3...
berjaya pun....
Yang sebenarnya aku nak gi sorang jer...
tetapi memandangkan dia pun memang nak kesana...
maka apalah salahnya aku tumpang dia jer..
Dengan sekonyong2 nya awie pun datang dengan
keretanya yang berwarna maroon tu....
Bermulalah perjalanan penuh warna warni aku dan awie ke mentakab.
Sepanjang perjalanan awie mula mendendangkan lagu2 dikir barat
yang memang asing dari halwa pendengaran aku...
tetiba ada plak artis dikir barat yg nama nya "KAJOL"
memang kelakarlah...ha3....pasang lagu tu kuat2...
sampai kat persimpangan...awie terus bersuara....

"Wan slow sikit radio tu.....malu aku orang dengar....."

ho...ho...ho.... malu.... he3...

dipendekkan cerita pukul 12 tengahari aku ngan awie pun balik umah...
selepas selesai semua urusan...
sampai rumah aku terus baring2...sambil tengok jangan lupa lirik...
pastu tengok pulak citer "benci bilang cinta " episod akhir..
wah...."bermanafaat" betul aktiviti 1 ramadhan aku kan....
lepas tu aku pun bersiap2 pulak nak pergi ke perpustakaan bera..
konon nak habiskan waktu kat sanalah kan....
tapi baru sejam lebih aku kat sana..tetiba hafis call ajak kau
ke serting ngan apull dan isterinya...nak berbuka kat kedai cawangan serting....
sambil2 nak tengok mesin yang baru bos aku beli tu....
so temanya kali ini....

BERPUASA DI PAHANG...BERBUKA DI NEGERI SEMBILAN.....

gambar nantilah aupload.

No comments:

Post a Comment