Monday, January 5, 2009


04 january 2009

Suddenly I feel like want to “kahwin”

Yup…intresting and so pelik also….
How come I can think like that…? Padahal sebelum ni tak delah nak fikir2 sangat pasal ni. Ntahlah…..sindrom kedewasaan agaknya. Mungkin dah tiba masanya untuk aku memikirkan sesuatu yang agak serius dalam hidup ini memandangkan ketiga-tiga adik beradik aku dah mendirikan rumah tangga dan dikurniakan cahaya mata yang comel….
Mana acik kan asyik aku jer yang bagi duit raya kat anak2 buah aku…Bila pula giliran bakal anak aku…..huh…huh…huh…..jauhnya fikiran….mampus kalau adik beradik aku baca blog ni. Ha..ha…ha….Nampak gayanya kena betul kumpul duit ni…..Minta dipermudahkan rezeki aku…..Amin.


Esok dah nak start kerja.
Huh….diam tak diam dah habis cuti 8 hari yang kilang aku bagi. Esok pagi maknanya aku kena bersiap2 untuk memulakan hari aku sebagai seorang store hand kat kilang tu lagi.
Maaflah…terbawa2. Aku baru je habis tonton citer Naruto dari episode satu sampai 100….(huh..sindrom kedewasaan konon) huh….best nak mampus..kelakar tak hingat….inilah one of my hobbie……..…enjoy with the unlogic movie , cartoon or etc……nak2 pula ada adegan terbang2 memang layan….just 4 release tension….errr korang tak minat ker?
C'mon. I'm supposed to give you the tour of my
fantasy “world”. Oklah That's enough talking about my
favourite movie.
Tapi kalau korang tak caya trylah tengok….mengancam beb………………



Tahun ni aku mesti diet….
Hmmmmm puas aku berangan nak kurus tahun lepas..tapi tulah..azam tak kuat. Mak aku pula kalau masak…mesti banyak…,yang habiskan selalunya akulah kan….So tahun nie aku tak peduli..aku mesti diet juga. Hari tu ada tengok dalam tv satu rancangan yang boleh tahan bestnya. Dia tunjuklah keadaan seorang personaliti radio hitz fm ker mix.fm…..whateverlah…tapi dulu dia memang gemuk tahap gaban..more than 100 kilo you know…but after dia follow with one diet program…he become so..kurus..amazing…betul.Ini yang buat aku teruja ni. Nama program tu “Atkin Diet” Maknanya makan lebih protein dan kurangkan karbohidrat…
Persoalannya mampu ke aku tak makan nasi? Boleh kut….kalau korang ada petua yang lagi best…hulur-hulur lah….jangan simpan sorang..kesian aku nak kahwin….ha.,.ha..ha..klah..aku noktahkan disni dulu untuk hari ini…Wassalam.



1 comment:

  1. woitt!!! ko msh cam dl gak...hampeh + ngok ngek tahap melampau....:p aku br mnjenguk2 blog ko...menarik + fun...

    baru je aku mntelaah cket dh gelak smpi kuar air mate...hehehe...

    weii...aku rindu giler zmn kte skolah dl...merapu jer...x sangke lak ko msh ingt hal aku n sailormoon...ahaks!!!

    klu kte jmpk mst semb 4 hari 4 mlm...kui kui kui...

    aku was2 mase ko nk add aku kt friendster. x brape cam. sbb muke ko dh x blat cam kuih pau terlbih yis. skng dh slim cket cam compact fruit cake. x gebu!!! kah kah kah!!!

    ReplyDelete