Sunday, January 11, 2009

Bermulanya Satu Azam

Bermulanya Satu Azam?.


Untuk pengetahuan korang aku baru jer habis berjoging ketika aku sedang menulis blog ni. Penatnya jangan cakaplah lama beetul tak bersenam. Adalah dalam 4 pusingan aku berlari dan berjalan keliling taman dekat rumah aku pagi ni. Korang tau pukul berapa aku start jogging? Pukul 5 pagi subuh tu bukannya apa kalau siang2 nanti ramai orang seganlah aku nanti..he..he..he..Tapi syok juga keluar peluh pe pagi macam ni. Aku rasa macam fresh sesangat.


Merancang percutian?

Semalam masa kat tempat kerja, Kawan aku yang bernama Din ada ajak aku pergi bercuti kat pulau pangkor 17 januari ni?Dia plan nak pergi ramai2 dengan bebudak kilang. Soalnya aku sendiri pun dah lama tak menjejakkan kaki kat pulau kesayangan negeri perak tu.. Mesti korang yang baca blog ni pun tak tahu agaknya yang pasir kat salah satu pantai di pulau pangkor tu adalah yang kedua tercantik didunia. Tak caya??
Jom jalan?.Lagi satu Pangkor Laut Resort yang terletak di sebuah pulau kecil bersebelahan pulau pangkor adalah merupakan sebuah resort yang telah memenangi anugerah best Resort in The World?dan best Spa Resort?untuk beberapa tahun sejak kebelakangan ini, melalui pengundian yang dibuat oleh sebuah majalah pelancongan di Eropah . Sebab pangkor Laut ni memang sebuah resort yang sangat eksklusif sebab dibina diatas permukaan Laut dan mempunyai panorama senja yang sangat2 cantik?Tapi ini citer untuk mereka yang berkemampuan lah sebab kalau nak menginap kat sana kurang2 kena spend dalam 1k atau 2K dalam semalam mahal tu. Apapun aku tetap bangga menjadi warga perak. Berbalik kepda perancangan kawan baik aku ni tadi, dia plan nak mandi kat pantai Teluk Nipah pantai paling popular kat pangkorlah tu. Tak sabar rasanya nak tungu tarikh tu?syoknya. Nanti kalau ada gambar terbaru aku letak kat sini aku?For temporary..i will stop my blog here today?bye Wassalam.




No comments:

Post a Comment