Thursday, February 21, 2008

Lesen Memandu Gagal?? Lulus??



Diam tak diam dah lebih seminggu aku habis mengikuti kursus
KPP sebagai melengkapkan syarat
untuk aku memiliki lesen L (motor). Masih terasa
mengantuknya aku bila berada didalam bilik berhawa
dingin tu hampir 6 jam lamanya.
Alhamdulillah penceramah hari tu pandai
menceriakan orang, Cikgu Amir nama dia.
Lawak habis, Melayu, Cina , India semua
ketawa pecah perut dengan aksi lawak beliau..
tapi mengantuk tetap mengantuk...tapi Layan....
Esok aku aku kena ambil ujian berkomputer pulak.
Tadi baru aku call sekolah memandu tu untuk confirm.
Ini yang aku terasa gugup nie...sebabnya sebelum
nie...aku pernah gagal.
Bila jawab soalan bukan main confident
lagi, main click jer...bila time result...
hancur...kantoi...melayang duit aku...
Esok tak taulah macam mana takkan nak bazirkan duit lagi .
Kena buat betul2 kali ni...
Selebihnya aku serahkan kepada Tuan punya dunia,
Yang Maha Membukakan RahmatNya Kepada hambaNya..





No comments:

Post a Comment