Thursday, February 21, 2008

Perkahwinan Abang Aku...

Pada tanggal 03 februari yang lalu..
adalah majlis persandingan abang aku
dirumah datuk aku di Felcra Changkat Lada.
Memang meriah dan kecoh tak cukup
dengan tu kehadiran kawan baik mak aku,
Dato' M Daud Kilau Lebih menceriakan suasana..
habis keluar semua orang kampung pergi tengok..
he...he...he...
naik pening Dato' bila nyanyi..ramai sangat
back up singer sampaikan budak2 kecik pun
turut serta...glamour juga dia nie...
kat bawah nie aku dah sertakan gambar2
kat majlis tu... Esok aku nak cerita pasal
mak saudara aku yang kena rasuk hantu
masa malam kenduri...meremang bulu roma...
he..he..he..
bye...wassalam..

Abang Aku dan Dato M daud Kilau

Gambar aku yang tengah tersenyum simpul..

Aku ngan Artis..he..he..

Gambar majlis bersanding sebelah perempuan DI Port Dickson

Aku ngan ekin kawan mak saudara aku...cun kan..? cun ker? he..he..

Abang dan Ibuku yang tercinta...

Ini Mak saudara aku yang Paling rapat ngan aku..Muda kan..?


No comments:

Post a Comment