Tuesday, November 17, 2009

saja nak bagi jealous....

Mood untuk aku berkarya malam ni agak kurang,
so aku lebih tertarik untuk mempamerkan beberapa keping
gambar yang akan buat kengkawan aku kat manjung tu
jealous tak ingat bila tengok gambar kat bawah ni.....
Gambar sungai......
By the way, sebelum aku melaksanankan kehendak hati aku tu,
aku nak citer sikit, si nana bengang jer kat aku tadi
pasal aku letak pic dia dalam blog ni....
(Ada aku kesah kan???)
Bengang2 manja tu....
Siapa suruh kau pose cam tu kan....
Merasalah jadi model dalam blog ni.
Apa pun kau memang budak sempoi....

Nana the Great.....
The best "Silent Criminal" ever

Senyap2 ko tumbuk aku kan..... Hari tu...Kuat pulak tu...
Tunggu....I Will be do the same thing like what you do it to me that day..
Remember what i am saying to you just now...I will....I will...
Amacam ada rasa goyang tak....???????? Hampeh....

Mcam sebelum2nya juga...
Gambar tu nak tengok besar sikit....
klik jer kat gambar tu, nescaya ia akan bertukar "sebesar alam".




1 comment:

  1. wah smangatnyer kau.. makan apa wan?
    -kak juma

    ReplyDelete