Sunday, November 22, 2009

TRAGEDI KEKELIRUAN YANG VITAGEN SANGAT

Assalammualaikum.
Hari ni free sikit sebab esok cuti kan.

So bolehlah update blog yang dah nak bersawang ni.Nampak tak sawang2 kat
dalam ni...agak banyak juga lah kan. Tak per hari ni aku bawa "vakum".
Kang hilanglah sawang2 tu. Kang aku halau semua "spider2": tu...Ha..ha..ha...
Okay kali ni aku nak buat cerita bergambar jer.
Malas nak taip lebih2
pasal kekeringan idea di tahap cipan gunung ni.
Minggu ni tak berapa nak sibuk sangat.
Tak der lah adegan2 "outstation"
yang ekstrim suam2 kuku macam sebelum ni.
bender lawak pun GRED Z JER MINGGU NI.

Tragedi Vitagen Oren...

Masa nak balik semalam aku pergi ke "restoran keranamu"
sebab nak tunjuk design signboard kat tauke kedai tu
yang fiza rekakan untuk pakcik tu...
Tunjuk punya tunjuk dengan terang punya terang last sekali
dia setuju dengan design tu. Apa lagi "Deal" lah kan. Siap dia suruh print lagi.
Bila dah seatle aku pun blah lah dari kedai tu.
Dipendekkan cerita rumah sewa tempat aku tinggal,dekat sangat dengan restoran tu.
Dalam perjalanan nak balik tu tetiba aku ternampak satu "pemandangan" yang agak
menarik...satu wajah yang macam aku kenal kan.
Ya itu lah budak pompuan yang aku selalu nampak kat satu kedai tu.
Dia tengah isi air kat mesin jual air tepi kedai runcit di persimpangan tu.
Aku dah terlajak dah masa tu. Aku patah balik sebab saja nak tengok dia kan.
Bukan nak kacau pun. Suka tengok jer. Terfikir juga aku,Takkan rumah dia dekat2 sini kan.
Ni yang nak pergi siasat ni konon. Bila aku tongkat jer motor depan kedai tu.
Mulalah pura2 nak masuk kedai. Padahal tak nak beli bender pung....
Bila aku paling2 muka jer...rupa2 nya salah orang da.....hampeh....
sebab dah termasuk dalam kedai tu, aku pun capai jer vitagen oren
dalam kedai tu. Habis bayar terus sedut air tu pelan2....
emmmm sedap....still sedap walaupun hampeh jer pengalaman petang tu...
Padan muka aku.....

...MENGONG MU NI WEI.....

Atas permintaan...Gambar ni ku "keudarakan"....jangan mare....


Ini lah Hafiz....DJ kulaan yg kian meningkat naik...

Hari tu pasang signboard kat sekolah ni..tinggi tempat tu..

Sham dah Gayat dah time tu....Gambar aku memang tak derlah kan...aku kat atas..jadi jurukamera tak bertauliah...

wei...aku ngantuk dah ni wei....BYE..BYE...

Pagi ni aku ngan kengkawan ngan nak gi KL.

Ingat nak lepak2 kat umah jer...sebab dah berapa minggu asyik gi jalan jer....tapi diorang dah ajak nak buat cam ner. Dah macam tak leh nak elak dah.takperlah lain kalilah...jumpa lagi....nak pergi dah ni.

No comments:

Post a Comment