Tuesday, February 9, 2010

Ahad yang Berlalu

Hari ni aku tak sempat nak tulis panjang2 sebab ada komitmen lain. Pepagi lagi dah keluar ikut sham ke Kedai sebab nak hantar kayu api untuk majlis kenduri kat rumah hafis nanti. Sampai kat kedai abang jamal ajak sarapan dulu Kat kedai sapa lagi kedai mak cik lah kan. Aku pun tak tau napa kalau pepagi macam dah tak nampak kedai lain dah...asyik kedai mak cik jer...sedap sangat kut...Habis sarapan tetiba hafis cakap aku tak yah ikut lah, biar dia ngan sham jer pergi. Aku tolong alwi kat kedai...tampal2 sticker sikit2.

Tengahari gi makan kat "Happy". Pas tu bertolak ke Pasaraya Big 10. Abang jamal nak gi beli file untuk tahun 2010. Biasalah tahun baru azam baru barang pun baru. Tapi malang barang kat situ agak mahal. So keputusan dibuat dan kami pun terus ke kedai buku MEN MEN. Sampai sana terus cari barang yg dikehendaki...habislah dalam 400 lebih.

Selesai membeli belah kami lepak2 kat kedai sambil tunggu Nazrul Datang. Barang yang kami beli tadi semua ada dalam kereta dia.....kaedahnya...kereta tumpangan lah.....

Dipendekkan cerita sebab aku pun dah malas nak taip, malam ni aku n the gang makan hasil air tangan Nazrul kat umah sewa. Tak sangka pulak dia pandai masak. Aku, abang jamal, hafis, sham n budin makan sampai kenyang....ni masa taip ni...baru jer lepas makan.
Kenyang.....Alhamdulillah.

No comments:

Post a Comment