Tuesday, February 9, 2010

Blog Baru....Jangan Terkejut

Jangan terkejut...
Bila masuk sini dah tak leh nak access ngan posting2
aku yang sebelumnya. Aku baru transfer blog aku yang lama tu
ke satu domain name yang baru.
Setelah lama berfikir aku rasa ada baiknya aku privatekan jer kisah2 dalam blog tu. Bukan tutup blog tu, cuma aku nak "space" untuk aku meluahkan apa yang terbuku dalam hati ini dengan lebih telus lagi tanpa perlu ada orang lain yang tau. Tanpa perlu untuk aku menjaga hati pihak2 lain dalam menulis mengenai peristiwa2 yang berlaku dalam hidup ini. Lepas ni kena update 2 bloglah maknanya....
kalau2 yang menyentuh sensetiviti tu biar dalam blog private tu jerlah...
orang lain nak masuk kena pakai password...selamat sikitlah kan....


So dengan itu welcome to my new Chapter of Blog....
Hopefully God will always bless my life....my career and my Passion.
It just begin.....just follow with the flow.... I am a new Man....

Chaiiiyokkkkkk

Hidup mesti Positif, Walau dalam keadaan apa pun....

Kepala Pening... berat betul....

Tak taulah napa...pagi tadi badan ni rasa macam ter ketar2 jer...
Tengahari tadi pun makan roti canai jer...tak der selera nak makan
nasi...sampai ke malam dah ni...tak lapar juga lagi...Tiba2 lepas
cuci bilik air kat rumah ni...pening betul aku rasa..tapi tetap ku gagahkan
untuk menulis blog ni...tapi sekarang ni dah rasa cam tak leh nak
tahan dah ni...jap lagi nak beli activFast...
Harap2 eloklah pas ni....Lain kali lah update lagi blog ni....

No comments:

Post a Comment