Friday, April 16, 2010

Aku dituduh "Pedofiles" ? Hilang akal ke budak tu?

Semalam saja je on facebook aku...pastu tengok salah seorang member aku dari UK tu ada comment...macam biasa aku saja lah join...sembang nyer sembang..ada member2 dia cam tak puas hati..pasal diorang tak kenal aku...lepas tu berdebatlah kejap kan...agak kurang hajar gak lah kanak2 mat salleh ni....macam2 aku kena...
"what the fu*k"...."LMFAO!!(Laughing My F*** Ass Off)" hu..hu.hu.. boleh tahan gak diorang ni...macam biasa aku pun malas nak panjang2...aku just cakap diorang ni Childish...
ada pulak sorang budak kecik ni bengang...terus dia taip...

"We May Be Childish But At least Were Not Pedofiles Like You ! "

Ho...ho...ho....ini dah lebih kan...aku di katakan Pedofiles..atau dalam bahasa melayunya Orang dewasa yang kecenderungan seksnya lebih kepada kanak-kanak...mereng betul budak ni....kenapalah ko kurang hajar sangat....
tak logik langsung...

so disgusting word come out from a child.....
tak taulah apa nak jadi ngan budak2 sekarang....

No comments:

Post a Comment