Saturday, April 24, 2010

Dari 17 tahun ke 26 Tahun

Semalam tengok cermin dalam bilik air.......... baru perasan.......aku dah semakin berusia... ada garis halus dibawah mata....kulit pun dah tak macam dulu.. Dulu kalau ada bekas jerawat...cepat je pulih kan... sekarang macam ambik masa lama jer aku tengok... cakap banyak pun cam sedih jer.....ha...ha..ha.. ni jerlah koleksi yg ada aku bawa kat bera..... yang lain2 semua ada kat Manjung...

Gambar ni masa umur aku 17 tahun..masa tu mana ada aku guna digital camera kan... ni pun aku scan tak clear...kurus pulak aku rasa...hu...hu..h.u..


Jangan nak kutuk2 aku yer.......he..he...he...


Ni gambar masa majlis pernikahan aku dulu.....
Eh...silap..abang aku sebenarnya yang kahwin...
aku duduk tepi jer.. yang penting tahi lalat dia
tetap didagu sama cam aku...manis tu...


Ni gambar lepas kahwin.....biasalah...ceria....
ha...ha...ha....



Ni pun gambar masa muda2 dulu......hu..h.u.h.u...


Ni masa 24 tahun....senyum..dan terus tersenyum......



Termenung mengenang Nasib.......


Berangan nak jadi model time ni kat pantai Teluk Batik


Ni kat restoran ayamku........


Ni masa mula2 sampai kat bera....25 tahun..
Nampak macam 18 Tahun kan....
kah...kah...kah.....
jangan ada yang bunuh diri lak pas ni...


Ketika Usia mula meningkat naik....
aku mula terfikir.........................
dan aku harus memilih kini...


No comments:

Post a Comment