Monday, May 9, 2011

Yazid & Awanis, Selamat Bersama Selamanya...


Okay...Okay.... Aku tau aku dah jauh ketinggalan stesyen keretapi yang sepatutnya.
Hanya Tuhan jer yang tahu betapa terkejutnya aku bila aku masuk FB Awanis....dan aku nampak bender ni....

Mata aku masih cam sengal2 lagi ni......terkejut ni....terus masuk page Yazid plak....tengok status dia....tetiba nampak plak yang ni....

Maknanya....Confirm lah tu kan.... He..He...He..
Diorang bertunang bulan April.... sekarang dah bulan Mei....bagusnya dapat member cam aku ni kan....hu3

Yang sebenarnya masa mula2 dulu memang aku cam dah perasan Yazid ni cam syok kat Awanis...tapi masa tu aku teka2 jer lah guna sixth sense aku yang tak berapa nak ada ni....
Last2 rupanya jangkaanku benar belaka..... Amboiii hangpa berdua diam2 nooo.......

Apa pun tahniah dari aku untuk korang berdua....
Couple yang sweet2 jer ni.....

Untuk Awanis...ko jangan risau...walaupun dah lama tak jumpa Yazid tu....
Tapi sepanjang aku kenal dia..dululah..time sekolah...dari darjah satu sampai tingkatan 3 aku sekelas dengan dia....komen aku....dia baik lah....memang boleh jaga ko InsyaAllah hingga ke akhir hayat. Macam lagu "For the Rest of My Life" tu.... Bukankah aku pernah bagitau kau satu petikan dari ayat Al Quran yang bermaksud lebih kurang gini maksudnya...kalau salah tolong betulkan yer.... "....perempuan2 yang baik, adalah untuk laki2 yang baik, laki2 yang baik adalah untuk perempuan2 yang baik...." (Surah An-Nur Ayat 26 )

Untuk Yazid plak....Tahniah sebab dapat memiliki sekeping hati yang indah luar dan dalamnya. Walaupun aku jadi cam rapat sikit2 ngan tunang ko ni sebab FB sebelum ni...aku dah cam kenal dia banyak gaklah...cukuplah untuk aku tahu keikhlasan hati dia.... Dah feel cam adik beradik lah plak...hu3 .....Kau bertuah....mungkin juga sangat bertuah.....Jagalah anugerah terindah ini dengan sebaik-baiknya....Moga kalian berjaya bersama impian yang menggunung tinggi....









...TAHNIAH...KAHWIN JEMPUT AKU...

No comments:

Post a Comment