Thursday, June 16, 2011

Hero Malaysia - Anwar Ibrahim kembali ke Parlimen

Maaflah abang semalam tak der mood nak update blog.
Nanti abang update sinopsis episod 6 dan mungkin
juga ngan episod 7 sekali malam ni.
Tapi nanti dululah sebab ada berita yang lebih
mengembirakan untuk diperkatakan....


Setelah 6 bulan digantung dalam satu persidangan
parlimen beberapa bulan yang lalu,

Akhirnya Idola hampir setiap pejuang sejati negara
akan kembali beraksi di arena parlimen negara
yang
semenjak dua menjak ni telah menjadi bahan lawak jenaka yang amat memalukan negara diseluruh dunia.


Buat pertama kali dalam sejarah yang meliputi bumi yang luas ini Malaysia telah menjadi negara komanwel pertama di dunia yang menggantung Ketua Pembangkang. Turut sama digantung bersama-sama dengan Anwar selama 6 bulan ialah Azmin Ali, Sivarasa, dan Karpal Singh.



Kenapa takut sangat dengan Anwar ?????


Rakyat yang masih tak celik-celik mata lagi, abang pun tak taulah nak kata apa.
Selalu sangat tengok TV ngan surat khabar yang terlalu takut menyiarkan kebenaran sampai Ulama macam Tok Guru Nik Aziz pun boleh dihina sesuka hati.....


CUBA TENGOK VIDEO NI...SEMUANYA KEBENARAN YANG DITUTUP
OLEH KEBANYAKKAN AKHBAR DAN STESYEN TV DI MALAYSIA. KENALI WAKIL RAKYAT YANG SELAMA INI ANDA UNDI.... ABANG TAK NAK CAKAP APA-APA, BURUK BAIK NILAI SENDIRI.







WASSALAM....


8 comments:

  1. Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
    2. Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya. BUKA BLOG MBAH RAWA GUMPALA

      Delete
  2. kalau ko... memang kena sokonghlah kan....bapak borek anaknya rintik....he3

    Aku memang harap sangat Pakatan Rakyat Menang PRU 13 yang bakal menjelang tiba....

    ReplyDelete
  3. Salam,,

    Saya tak tahu ada lagi blog-blog kat manjung ni...tahniah...sama-sama kita berjuang.... blog tuan juga saya dah link dlm blog saya

    ReplyDelete
  4. Terima kasih lah manjung mari, TDM memang dah lama follow blog "manjung mari". memang seorang pakatan rakyat yang tegar..... Blog TDM ni blog rojak....tapi TETAPPPPPP....Pakatan Rakyat...walaupun tak se "tegar" manjung mari... :)

    ReplyDelete
  5. time to change malaysia is coming, the old will gone very soon.

    ReplyDelete
  6. HOPE THAT THE MALAYSIAN CITIZEN REALISE THAT BN IS A CORRUPTION GOVERNMENT SINCE MAHATHIR TILL NOW:ALL OF THEM IS MILLIONER N WITH THEIR SALARY THEY WILL NOT MILLIONER TILL THEY PANSION: JUST THINK WHERE THE MONEY COME FROM THAT MAKE THEM MILLIONER:MALAYSIAN YOUTH HAVE TO WORK TOGETHER N MAKE MORE DEMONSTRATION N THE WORLD IS ON YOUR SIDE: NAJIB YOUR TIME IS COME THE WORLD IS WATCHING YOU BECAREFUL NAJIB N ROSMAH FRENCH IS AFTER U NOW:

    ReplyDelete